VENDÉGKÖNYV
Írja a következő matematikai műveletnek az eredményét a beviteli mezőbe: 15 és 3 különbsége =

Horváth Gábor 2009-09-29 13:40:38
Tisztelt Hölgyeim és Uraim !
Engedjék meg, hogy figyelmükbe ajánljam új weboldalunkat ahol mindenki kedvére böngészhet az általunk forgalmazott termékek között.
Amennyiben volt már vevõnk vagy csak személyesen ellátogatott üzletünkbe illetve a földrajzi távolságok miatt ez nem volt lehetséges, akkor is ajánljuk a barangolást a SÜNDY BÚTOR bútor birodalmában.
Reméljük a gondosan összeállított termékpalettánk kellemes nézegetést, keresgélést és vásárlást eredményez majd minden érdeklõdõ számára.
Kérjük észrevételeikkel keressenek minket, hogy abból mi is profitálhassunk. Javasoljuk hogy építõ kritikáikat, véleményüket mondják el nekünk, elégedettségüket pedig másoknak.
Örülünk látogatásaiknak weboldalunkon és kellemes idõtöltést kívánva a weboldal vendégkönyvét ezennel megnyitom.
Horváth Gábor
Ker. és marketingvez.
 
Völgyesi József 2010-08-16 10:42:16
A legjobb áron tudtam beszerezni amit szerettem volna .A kiszolgálás is teljesen korekt.
 
Neved... 2011-03-18 07:52:30
A kiszolgálás korekt. Az általam vásárolt asztalt nem igazán lehetett máshol látni, azonban a színe nem egyezett azzal, amit a honlapon láttam. Szürkés színét ilyenné változtattuk:

http://picasaweb.google.com/ozdi.jozsef/20110316Asztal?locked=true#5584551719641922658
 
Éwa 2011-05-24 12:00:45
Nagyon tetszik a homlapotok. Minden információ megtalálható itt. Gratulálok!
 
Nagy János 2011-08-07 23:06:49
Kedvezõ ár, nagyszerû minõség, gyorsaság.
Másoknak is ajánlani fogom.

Köszönettel: Nagy János
 
Magyar Mónika 2011-10-29 16:09:14
Panda emeletes ágyról kérnék szépen képet küldjenek.Telefonon beszéltünk.Köszönettel:MagyarMónika
 
SÜNDY 2011-11-02 14:48:33
Tisztelt Magyar Mónika!
Kérem küldjön egy emailt az Ön emailcímével a sundybutor@gmail.com-ra.
Köszönettel
H.G.
 
Laura :) 2012-01-19 12:20:08
Tök jó a honlap.:)

 
Norbi 2012-01-23 10:09:06
Nincs feltüntetve a pontos cím a honlapon és a nyitvatartás , vagy én nem találom .
 
Horváth Gábor 2012-01-24 14:42:19
Köszönet az építõ hozzászólásért! Pótoltuk. A kapcsolat menüpont alatt megtalálható.
 
Kocsisné Pfeifer Éva 2012-04-05 17:01:55
Jó minõségû terméket (tömör bükk emeletes ágy) vásároltunk, nagyon kedvezõ áron. A tájékoztatással és a szállítással kapcsolatban is minden korrekt volt. Köszönjük!
 
Káldi Veronika 2012-08-06 17:57:58
Tisztelt Sündy bútor!

DON típusú emeletes ágyhoz lehet kérni plusz leesésgátlókat? Ha igen mennyibe kerül?

Köszönöm!
 
Neved... 2012-08-09 12:51:03
A szolgáltatásról röviden: (Tv állványt és polcot vásároltunk)
Alapos, körültekintõ tájékoztatás;
Korrekt ár, pontos szállítás;
Termékek minõsége a leírtak szerint.
Gratulálok.
Követendõ példa!
:-)
További üzleti sikereket kívánok...


 
Károlyi Levente 2012-11-28 13:49:17
Gyeremekemnek vásároltam ágyat kicsivel több, mint egy éve. Jó minõség, pontos kiszolgálás jellemzi a céget.
Köszönöm:Levente
 
G. Éva 2014-08-01 22:53:09
A vásárolt termék kiváló, az ügyintézés gyors és pontos, a kapcsolattartók szolgálatkészek és kedvesek. Köszönöm! :)
 
RÉKA 2014-10-17 10:35:22
Jó az oldal,réka
 
Kolozs Barbara 2017-09-19 14:38:20
A múlt héten rendeltem egy komódot, amire az előleget is elutaltam. Napokig nem kaptam visszaigazolást vagy a megrendelésemre választ. Kétszer hívtam a tulajt, mind a kétszer embertelen hangnemben beszélt, majd kinyomta a telefon. Arra hivatkozott, hogy nem volt bent az irodában, nem tudott ezzel foglalkozni, majd holnap... Az említett napon se keresett senki, így ismét 3 nap elteltével felhívtam őket a második alkalommal, kérve, hogy utalják vissza a pénzemet! Erre a válasz, ismét a "majd holnap"... és kinyomott... Édesanyám is felhívta a tulajt, aki hebegett-habogott, és azt hazudta, hogy velem nem beszélt. Úgy gondolom, ez semmilyen formában nem megengedett viselkedés! Se mint ember, se mint vállalkozás nem megbízható!
 
Horváth Gábor 2017-10-20 12:15:07
A hölgynek bizonyára nem tűnt fel, hogy gyakorlatilag ő az egyetlen a vendégkönyv oldalon, aki megbízhatatlannak tart engem, mint rész"tulajt". Pedig nem szokásunk kitörölni a negatív hozzászólásokat sem!
Röviden: a hölgy egy komódot rendelt többszöri nekifutás után. Az előleget elutalta és másnap mikor még az irodába sem voltam keresett, hogy nem kapott visszajelzést. 3 nap után ismét felhívott és a korábban emailben egyértelműen leírt megrendelési folyamat ellenére követelte vissza az előleget. Mivel csak másnap lehetett ekkor már utalni - munkaidőn túl volt a hívás - másnapra igértem, hogy visszautaljuk, de a hölgy követelte, hogy aznap, amire ismét megismételtem, hogy másnap lehetséges. Hamarosan az édesanyja felhívta a másik rész"tulajt" NEM ENGEM és hasba akasztós kérdéssel, hogy lehet-e nálunk rendelni, mi a módja, stb előadta, hogy a lánya már rendelt. Mivel a kollégámat hívta, ezért ő valóban nem beszélt a lányával. Nem értem miért nem engem hívott, miért mondja hogy valaki "hebegett-habogott" nálunk? Nem szokásunk, ezt több elégedett vevő is igazolja. Úgy gondolom, hogy a hazudozás és más rossz színben való feltüntetése úgy hogy az a vállalkozás a saját tőkéjét egzisztenciáját kockáztatja, ha nem teljesít, "nem megengedett viselkedés"! Ilyen "vevőktől" óvok mindenkit...
 
 
Fõoldal | Elérhetõségek | Impresszum | Kapcsolat

emeletes ágyak | fenyőbútor | gyerekszobák | N-zóna